Робота колективу кафедри міжнародної економіки, маркетингу і менеджменту ІФННІМ спрямована на перетворення її на підрозділ європейського рівня, спроможний забезпечити високий рівень науки, якісну підготовку компетентних, відданих своїй справі, патріотично налаштованих фахівців, здатних зробити вагомий внесок у розбудову незалежної, демократичної держави, примножити добру славу Аlma mater Західноукраїнського національного університету на теренах Івано-Франківщини.

Історія заснування кафедри розпочинається зі створення у 1998 р. в Івано-Франківському інституті менеджменту кафедри підприємництва, менеджменту та маркетингу. Навчання студентів за спеціальностями, що на той час не мали аналогів в Івано-Франківській області («Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Менеджмент організацій», «Маркетинг», «Міжнародна економіка»), забезпечувалося кращими викладачами як ЗУНУ (тоді ще ТАНГ), так і викладачами-практиками – фахівцями і керівниками підприємств і установ Івано-Франківська, які розкривали перед студентами прикладні аспекти їх майбутньої професії. За роки свого існування кафедра пройшла тривалий шлях розвитку і трансформацій. У 2013 р. шляхом об’єднання кафедри міжнародної економіки і кафедри менеджменту і маркетингу було створено кафедру міжнародної економіки, маркетингу і менеджменту.

  • утримання та посилення іміджу Західноукраїнського національного університету як регіонального лідера в підготовці фахівців з вищою освітою;
  • забезпечення високої якості освітнього процесу для надання студентам знань, умінь та навичок на рівні світових стандартів у відповідності до потреб суспільства через модернізацію навчальних планів, інтернаціоналізацію програм та змісту навчання згідно вимог Болонського процесу тощо;
  • налагодження постійного оновлення навчальних курсів, розробка сучасних освітніх програм, в основу яких слід покласти інноваційні авторські курси, реалізація студентоцентричного підходу у навчанні;
  • розширення прикладних компетенцій, варіативності освітніх програм, зорієнтованих на міждисциплінарні зв’язки, реалізація дуальної освіти;
  • упровадження в навчальний процес інтерактивних форм і методів навчання, новітніх інформаційних технологій;
  • розвиток інфраструктури для підтримки інноваційної діяльності (експериментальних лабораторій, проблемних груп тощо) та забезпечення ефективної реалізації партнерства науки і бізнесу;
  • вироблення у студентів здатності до свідомого функціонування в мінливому інформаційному суспільстві за принципом Life Long Learning в умовах зростаючої комунікативності глобального середовища;
  • сприння формуванню та реалізації ефективної комплексної системи стимулювання керівного складу, науково-педагогічних та наукових працівників до міжнародної академічної активності;
  • здійснення постійного моніторингу зовнішнього середовища та кон’юнктури ринку, за результатами якого проводити системний аналіз діяльності, враховуючи переваги й унікальні можливості кафедри на ринку освітніх послуг;
  • продовження практики регулярного проведення заходів з популяризації кафедри, інституту та університету (Дні відкритих дверей, зустрічі у школах та ін.) та вдосконалення профорієнтаційної роботи (оновити матеріали агресивної реклами на телебаченні та у мережі Інтернет, в соціальних мережах, вуличній рекламі, забезпечити сучасні вербальні ідентифікатори для розробки слогану, легенди бренду, написання промо- та інформаційних матеріалів).