Маркетинг – основа сучасного бізнесу. Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем. Маркетолог потрібен на кожному підприємстві, але кваліфікованих фахівців в цій сфері не вистачає. Метою даної освітньої програми є підготовка фахівців з маркетингу нової цифрової генерації, які володіють сучасним креативним мисленням, ґрунтовними знаннями та практичними навичками використання технологій Інтернет-маркетингу, професійного обладнання для проведення маркетингових досліджень, що дозволить вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингу, пов’язані із організацією маркетингової діяльності, розробкою та аналітичним обґрунтуванням маркетингових управлінських рішень в умовах сучасних викликів та загроз зовнішнього середовища.
Диплом за цією спеціальністю дає право працювати на посадах: маркетолога, рекламіста, фахівця зі зв’язків з громадськістю та пресою, фахівця державної служби, фахівця-аналітика, фахівця з ефективності підприємства, фахівця з комунікативної політики, економіста служби маркетингу, економіста із збуту, економіста з матеріально-технічного забезпечення, товарознавця, мерчендайзера, торгівельного та комерційного агента.